torsdag 25 november 2010

EFIT!

07:40

På väg ut till busshållplatsen för att frysa lite och åka till skolan  :)


08:20

Nu har jag redovisat i musik för min grupp! 
♪♫

Och nu har vi bild och ska skugga sen ska vi ha slöjd :)

11.30

Skolmaten som idag var köttsoppa!

12.00

Nu pluggar vi lite till provet vi ska ha nu i engelska :)

13.00

Tittar ut på de små  barnen som åker pulka i snön medan vi väntar på att börja svenska lektionen :)

14:00

Åker med bussen nu  för vi slutade tidigt 

15:00

Åker in till stan igen 
:)

16:00

Sitter och väntar på att Emelie och mamma ska bli klara med Emelies utvecklingssamtal :)

17:00

Är inne på dinsko och kollar på extrema skor ;)

18:00

Övar på  kemi läxan tills imorgon :)

19:00

Sitter vid datorn lite och kollar läget :)

20:00

Tittar på robinson lite :)
Mer bilder kommer senare!

5 kommentarer:

  1. Vad lite mat du tog! Det såg ju gott ut!
    Jätteroligt att är med på efit tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Nej jag tog för mycket mat för det var inte gott!
    Jag det tycker jag :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt Alexandra att du är med på EFIT!!!!
    Jätteroligt att läsa hur din dag varit.
    Du är fantastisk!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kikar in efter lagt in EFIT-länken.

    SvaraRadera